Mångfald och inkludering
Vår vision
På KLM är vi övertygade om styrkan med mångfald och inkludering. Skulle du förvänta dig något annat av ett företag som har fört samman människor från hela världen i drygt hundra år? När vi ständigt uppskattar våra olikheter blir det lättare att få kontakt med våra kunder, medarbetare, samhället och varandra. Våra medarbetare, som kommer från över 70 länder, uttrycker ansvar, passion och omsorg. Varje dag, om och om igen.
Vi är alltid nyfikna på våra passagerares och medarbetares åsikter oavsett var de kommer ifrån, oavsett bakgrund, kultur och perspektiv. Vi uppskattar att de ger oss möjlighet att förstå deras behov så att vi kan tillgodose dem i våra produkter, tjänster, processer och interaktioner. Vi anser att en kultur som präglas av mångfald och inkludering skapar mervärde för våra kunder, medarbetare och för vårt företag. Vi är på en ständig resa som utforskar mångfalden bland våra kunder och medarbetare. KLM främjar en inkluderande miljö där alla hör hemma. För våra kunder, under hela deras resa med KLM och för våra anställda, på arbetsplatsen.
Standarder för vår community på sociala medier
De beskriver vad som är tillåtet och inte på våra kanaler i sociala medier.